Moderno uređen poslovni prostor za veću produktivnost

Produktivnost firme zavisi i od radnog okruženja, to jest od prvog utiska koji ostavljate na klijenta. Ukoliko je radno okruženje haotično, ili pak monotono i umarajuće, šalje se negativna slika kako klijentima, tako i zaposlenima kojima se podsvjesno poručuje da se pravila mogu, a i ne moraju poštovati, te da je sve jednako fleksibilno kao i mjesto gdje se ostavlja kancelarijski materijal, ili kakav je raspored kancelarijskog nameštaja. 

 

Da bi se izbjegla ovakva slika, potrebno je da se vlasnici firmi pridržavaju nekoliko jednostavnih pravila prilikom uređenja enterijera poslovnog prostora. Male izmjene u već opremljenoj kancelariji, poput upotrebe rolo zavesa, oplemeniti će poslovni prostor bez dodatnih redizajniranja. Ukoliko se odlučite za kompletno opremanje kancelarije, poslušajte nekoliko jednostavnih savjeta za kupovinu kancelarijskog namještaja.

 

Kancelarijski namještaj

Skup kancelarijski namještaj ne mora nužno da bude garancija za uspješno uređen poslovni prostor, naročito ako izaberete neutralne i uspavljujuće boje. Potrebno je izabrati kancelarijski namještaj vedrih boja koje će ujedno povećavati koncentraciju kod zaposlenih, ali i skretati pažnju klijentima, što je posebno bitan detalj u čekaonicama gdje je također potrebno postići ugodnu prijateljsku atmosferu koja klijenta podsjeća na topli dom. Pored toga, potrebno je kako zaposlenima, tako i klijentima pružiti udoban kancelarijski namještaj kako bi se osjećali udobnije.

Radno okruženje


Dopustite radnicima da ličnim detaljima ispune radni prostor, to će uticati da kancelarijski namještaj izgleda manje sterilno. S druge strane, ma koliko kancelarijski prostor bio ispunjen ličnim detaljima, morate insistirati da on istovremeno ne odaje utisak neurednosti te granice ličnog i kancelarijskog prostora moraju se postaviti tamo gdje urednost prestaje. Kancelarija mora biti uredna i fascikle moraju biti složene po redu koji je poznat i dostupan svim zaposlenim. To će omogućiti brže poslovanje i smanjiti tenzije na radnom mjestu.

 

Moderna tehnologija u poslovnom prostoru

 

Moderna tehnologija sa sobom donosi mnoge prednosti, ali i mane, stoga savjetujemo da obratite pažnju na raspored kablova u kancelariji, te da ih rasporedite tako da ne otežavaju kretanje, a samim tim ni poslovanje. Ukoliko vaši zaposleni imaju potrebu za konstantnom upotrebom računara predlažemo upotrebu otvorenih kancelarijskih prostora koji podstiču timski rad i komunikaciju među zaposlenim. Kupite kancelarijski nameštaj u skladu sa tim. Stolovi treba da budu orijentisani tako da omogućuju razmenu ideja, ali istovremeno ostavljaju prostora za neometani rad. Ukoliko se odlučite za opcionu privatnost svojih zaposlenika predlažemo staklene zidove sa upotrebom rolo zavjesa. Na taj način vaš će poslovni prostor sijati.

Kontakt